پذیرش اینترنتی

تعداد بازدید: 8672
زبان : فارسی

پیام تسلیت معاون پرستاری وزارت بهداشت

تاریخ درج خبر : 1396/12/20

پیام تسلیت معاون پرستاری وزارت بهداشت به مناسبت درگذشت استاد دکتر علی اصغر خدادوست؛ چشم پزشک شهیر ایرانی

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی درگذشت استاد دکتر خدادوست را به خانواده ایشان و جامعه پزشکی تسلیت گفت.
به گزارش وبدا، دکتر مریم حضرتی در این پیام دکتر خدادوست را مرد اخلاق و پزشکی و معرفت برشمرد و گفت: وی مردی بود که سال‌ها به شوق خدمت، شیراز را به امید دردمندان و بیماران تبدیل کرد و با اندیشه بلند خود آغازگر راه نوینی در تاریخ طبابت شیراز شد.

متن کامل پیام تسلیت معاون پرستاری به شرح زیر است:

هوالباقی
سالها صبر بباید پدر پیر فلک را که دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید

هجرت روح بلند پرفسور دکتر علی اصغر خدادوست، مرد اخلاق و پزشکی و معرفت، شاید کمتر باورپذیر باشد. مردی که سال‌ها به شوق خدمت، شیراز را به امید دردمندان و بیماران تبدیل کرد و با اندیشه بلند خود آغازگر راه نوینی در تاریخ طبابت شیراز شد. چه انسان‌هایی که به همت این مرد عزیز، برای درمان درد خود، به او روی آوردند.

چه چشم‌ها که اولین بار با او دنیا را دید. حالا او کنار معبود آرام‌گرفته است. چه آرامش عظیمی که دعای هزاران شیراز ی و ایرانی را همراه خود دارد. نام پرفسور خدادوست، معادل فروتنی، سادگی و خدمت بزرگ و شایسته در سلامت است.

شاید جسم این مرد بزرگ آرام‌گرفته اما روح بلندش چون همیشه این بار بیشتر به فکر دردمندان و مستمندان است. امروز چشم‌های زیادی از دوری او اشک می‌ریزند که نیست تا باز شاهد شیرین کلامی‌ها و نغزگفتارها و بزرگ اندیشه‌های او باشیم؛ اما دلمان آرام است که فرزندان این مرز و بوم اسلامی نام بزرگ او را زنده نگه می‌دارند و هریک در جایگاه بلند خود حافظ این اسم هستند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم دکتر خدادوست و جامعه سلامت، از خداوند متعال صبر جمیل و جزیل برای بازماندگان و رحمت و مغفرت الهی برای ایشان خواستارم.

دکتر مریم حضرتی
معاون پرستاری وزارت بهداشت

لينك خبر:http://behdasht.gov.ir/index.jsp?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=55373&newsview=174143

از   0   رای
0

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.